FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 21 kwietnia 2015

Chińskie znaczki ! Sprawdźcie swoje blogi.

Kochani ostatnio, na kilku moich znajomych i lubianych blogach pojawiło się coś dziwnego, mianowicie zamiast otwartej strony blogu, pojawiała się jakaś chińska wyszukiwarka :-( 
Nie zgłębiałam co to za atak hakerów, nawet nie klikałam w tą stronę.
Pisały o tym moje koleżanki Ania i Małgosia, postanowiłam sprawdzić co u mnie, wyświetlam swój blog i to samo, z poziomu pulpitu nawigacyjnego nic, nie widać tylko przy wyświetleniu na osobnej karcie.
Oczywiście szok i konsternacja, wszystkie prace, zdjęcia i znajomi ... co z nimi ?
Przepadli ???

Dobrze, że znalazły się dobre dusze i pomogły, choć stresu było co niemiara.
Tym razem trzeba było wykasować liczniki odwiedzin, ale co będzie następnym razem ?
Jak chronić się przed kolejnymi niespodziankami, tego typu ?

Dziękuję za pomoc !!!!


U mnie obyło się bez straty wszystkiego, ale Małgosia - straciła cały stary blog, teraz funkcjonuje w nowym miejscu, wiem że wiele z nas jest od kilku lat jej wiernymi fankami.
Szukajcie Małgosi pod nowym adresem.
http://malgorzatajenekdesigns.blogspot.de/
Jej znak szczególny ;-) i to nie jeden.

Tylko tak mogę odwdzięczyć się za pomoc, zatem kto może niech pomoże Małgosi odzyskać znajomych ;-)



5 komentarzy:

Bramasole pisze...

Aguś ja dzięki twojemu wpisowi na fb dowiedziałam się, że mam to samo..mimo podpowiedzi dziewczyn nie mogłam sobie z tym poradzić. Na szczęście mąż programista, więc mi pomógł..chyba czas zrobić jakąś kopię bloga.

Chaga pisze...

Właśnie wczoraj weszłam na blog Małgosi i zdębiałam. Dobrze, że wiem o co chodzi :). Od czasu do czasu robię kopię bloga, ale dawno o tym nie pamiętałam. Od razu weszłam w ustawienia i eksportowałam kopię, lepiej dmuchać na zimne.

kaprysia pisze...

Ojej, ojej, lecę sprawdzać.

Jasmin pisze...

Dzięki za informację o problemie,ja już raz przeżyłam zniknięcie bloga więc wiem jak człowiek się wtedy czuje,dobrze że sobie poradziłaś,Małgosię odszukałam dzięki tobie, jeszcze raz dziękuję za to.P.s. Aga nie umiem sobie przypomnieć czy podziękowałam ci za wydmuszki, jak nie to bardzo, bardzo dziękuję i przepraszam że dopiero teraz.Pozdrawiam cieplutko

anette196 pisze...

No właśnie - ile razy sobie obiecywałam że zrobię kopię bloga. I chyba czas w końcu to zrobić :)