FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 24 lutego 2015

Pisanki - kolejna porcja !

Zaczynamy dość nie konwencjonalnie, pisanki ze słodkościami ;-)


Z bzem.


Niezapominajki.


Bukiet bratków.


Romantyczne róże.


Owocowe.


Z zajączkami.


Jeszcze trochę czekoladek i ciasteczek.





Fioletowy tulipan.


Krokusy.


Bratek.


Bukieciki bratków.



Dzika róża.



Róże "Sagen"



Ktoś wytrwał do końca ?
Jeśli tak, to bardzo mi miło.
Niebawem kolejne dekupażki ;-)

Pozdrawiam 

16 komentarzy:

Alicja pisze...

Wszystkie piękne.Te w róże wyjątkowe. Pozdrawiam.

aldi pisze...

Piękne!!!

Rose pisze...

Na koniec Aguś zostawiłaś ucztę dla moich oczu! ;)

Renata pisze...

pewnie że wytrwałam- takie śliczności to ja mogę oglądać bez końca:D
te z różyczkami- och, ideał!

burana25 pisze...

Pewnie, ze wytrwałam i podziwiam jak zawsze :-)

Monika pisze...

Same piękności!

ANA pisze...

Kobiety, Ty to sypiasz w ogóle? Cudne :)

Unknown pisze...

Wytrwałam do końca ;), pisanki śliczne. Czekam na więcej ;) Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Cudne

Piękne Drobiazgi pisze...

Wszystkie wspaniałe ale te ostatnie z różami...najbardziej mi się podobają :)

MariaPar pisze...

Aguś, robią wrażenie. Piękne wzory i perfekcyjne wykonanie.
Uściski

kajka pisze...

Cudne są! W przyszłym roku zamawiam u Ciebie pisanki!

Dusia pisze...

Chwytają za serce , dzięki za dostawę wydmuszek , ja piszę woskiem , ale może pokuszę się o inne , pozdrawiam ciepło Dusia

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Prześliczne pisanki!!!

koko1971 pisze...

Wytrwałam bez problemu :)

Najpiękniejsze ostatnie różane/pozostałe piękne/

Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Te ciasteczkowe bardzo mnie ujęły. Wesołych Świąt! Pozdrawiam Dora