FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

sobota, 8 marca 2014

Ten szczególny dzień...


8 marca to wspaniały dzień i nie mam na myśli tylko Dnia Kobiet choć i to miłe święto.
Dziś są urodziny mojej Niusieńki ;-)
Roksanka kończy roczek !
Tak nie dawno była chudą, długą, małą babeczką co urodziła się o 23.05 ;-)
Dziś łobuzuję na całego, na zmianę z bandyceniem od czasu do czasu.
Moje słoneczko dmucha pierwszą świeczkę.
Babcia nauczyła dmuchać.


A ronsie zdewastowały nieco tort ;-) 
Fota z BABCIĄ.


Słodki brudasek.



16 komentarzy:

Agni pisze...

Pociechy z coreczki zycze !
Co za piekne oczy !

Karodekor pisze...

Jaka już duzia. Mój synek w styczniu skończył roczek. Kochane są te maluchy. Pozdrawiam

Mazmika pisze...

Moc urodzinowych serdeczności dla Córeczki! Dużo zdrówka i radości na każdy dzień.
Pozdrawiam :)

Magda Juchniewicz pisze...

Roksanko przecudna ! DUŻA ROŚNIJ MAMIE NA DALSZĄ POCIECHĘ!!!
Całuski Dziewczyny ******

Magda Juchniewicz pisze...

Roksanko przecudna ! DUŻA ROŚNIJ MAMIE NA DALSZĄ POCIECHĘ!!!
Całuski Dziewczyny ******

Magda Juchniewicz pisze...

Roksanko przecudna ! DUŻA ROŚNIJ MAMIE NA DALSZĄ POCIECHĘ!!!
Całuski Dziewczyny ******

Anonimowy pisze...

To już rok? :) Ale ten czas szybko zleciał. A tak niedawno chodziłaś ze ślicznym brzuszkiem. :) Ucałuj Roksankę urodzinowo. Uścisków moc przesyłam dla Was Babeczki :)

Silvia pisze...

Un año ya, cómo pasa el tiempo.
Felicidades a la pequeña, está preciosa.
Un saludo.

ABily pisze...

Kochane dziewczyny, wszystkiego najlepszego, a dla Roksanki duża buzia:)Ściskam:)

brydzia pisze...

Wszystkiego najlepszego dla córeczki !!!
Pozdrawiam cieplutko:)

Irena pisze...

serdeczne zyczenia na urodziny Roksanki,to fajnie ze urwis,wiesz ze masz dziecko,ha ha jak pomysle o mojej corce to tak samo,zawsze umazana,wlosy roztrzepane,a teraz ma 20 lat i piekna dziewczyna,pozdrawiam milutko irena

z potrzebywnetrza pisze...

Jedna z ciotek takze przybiega z buziakiem dla Roksi i mamusi!!!

bestyjeczka pisze...

im brudniejsze tym szczęśliwsze ;-) Dużo zdrowia dla Ciebie i Malutkiej!

ANA pisze...

Jejku już roczek. Ale zleciało.
Maluszku dużo słoneczka i uśmiechu :)

Boża Siłaczka pisze...

Błogosławieństwa dla córci !Ale ma duuuże oczka :)

Marta Myszkusia pisze...

Wszystkiego najlepszego dla solenizantki:) Nadrabiamy zaległości i podziwiamy wszystkie prace- a kuferek wspomnień- uroczy.....