FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

poniedziałek, 11 listopada 2013

Bombki po raz pierwszy w tym roku.


Ozdobiłam je w ubiegłym tygodniu, jeszcze przed wyjazdem ;-)
Zatem jeszcze cieplutkie ;-)
Zapraszam do obejrzenia.


Bombki zdobione oczywiście dekupażem, czyli wszystko na odwrót ;-)
Już w  niebawem mały tutek dotyczący zdobienia bombek od środka ;-)


Ptaszkowa.


Muffinki świąteczne jedna strona.


Druga strona.
Brzeg zdobiony motywem świątecznej girlandy. 


Świąteczne pierniczki - jedna strona.


Druga strona.

W sesji zdjęciowej wzięli udział:
bombki akrylowe i metalowy koszyczek w kształcie serca.



Jeśli byłby ktoś nim zainteresowany zapraszam do sklepiku klik tutaj , właśnie rozgaszcza się w nim nowa dostawa wielu ciekawych przedmiocików.

Pozostałe koszyczki już niebawem będą do nabycia tutaj



W sklepiku dzięki Ani mojej pomocnej Duszy w sprawach informatycznych, mam nowe banerki ;-)


Zapraszam nieustająco do siebie !!!


18 komentarzy:

ALEXLS pisze...

Pięknymi bombeczkami zainaugurowałaś swiąteczną produkcję:)

Serdecznie pozdrawiam!

Bałatka pisze...

Przesliczne bombeczki ...i tak błyszcza ładnie ...jakiego używasz lakieru?Pozdrawiam BeA

Alicja pisze...

Śliczne bombki.Mam nadzieje że moje też będą tak ładne dzięki Twoim serwetkom :-).Pozdrawiam.

katesz pisze...

Jak zwykle piękne i kropkowane :) Co do kursu to byłaby bardzo wdzięczna za niego, bo mam jedną jedyną bombkę plexi i tak właśnie zbieram się do jej zdekupażowania od środka i nie wiem jak się za to zabrać. Więc ślę do Ciebie motywację do 'ogarnięcia' i wstawienia kursu :)

deco.szuflada pisze...

Piękne:)

Kaprys pisze...

Bałatka właśnie w tym cała zabawa z deku odwrotnie, że nie lakierujesz, zaglądaj do mnie jutro bądź po jutrze kursik - jak ozdobić bombkę.

Katesz - zapraszam już niebawem, napewno się uda i dokupisz kolejne bombki.
A

skimmia pisze...

cudne :-)
pozdrawiam ciepło

z potrzebywnetrza pisze...

Aga skoro wzięłaś się za bombki znaczy ze wkrótce świeta...Ciumam!!!

kajka pisze...

Śliczne!

Snow pisze...

O matko! To już?
Bardzo piękny początek:)))
Uściski:))

bozenas pisze...

Piękne,szczególnie te z ptaszkami:)))

ABily pisze...

Aguś-śliczne:)ja sama ostrop ruszam z ozdabianiem bombek,co prawda nie dekupazem ale inna techniką:)pochwale sie oczywiscie.
Koszyczki mnie zachwyciły i oczywiscie info poslałam juz w świat bo znam osoby ktore ciagle mnie pytaja o nie :)Znaczy jakby mi sie trafiły to zeby im zakupic i do PL przywiesc,a u Ciebie cąła galeria koszyczkow w całkiej fajnych cenach:)Pozdrawiam

Berceuse - Art pisze...

Aga są przepiękne!!!

Ściskam
M.

Atena pisze...

Idealne! Sa sliczne.
pozdrawiam

Ti-Tinka pisze...

bombki jak z bajki ;)
i świetny ten koszyczek ;)

ANA pisze...

Cudo :)

SYLW!@ pisze...

Bombki są śliczne.
Pozdrawiam

u Alojka pisze...

Poogladalam z wielka przyjemnoscia Twoje prace, Bombki sa przepiekne.
Pozdrawiam serdecznie Agniesiu.