FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 13 listopada 2013

Bombki - obrazek zamknięty w kuli ;-)


W tym roku trochę inaczej na początku, później pewnie wrócę do klasyki ;-)
Dziś prezentuję bombki z innym pomysłem niż wszyscy.
Moje kule mają obrazki po dwóch stronach, przeźroczystość boków daje większe wrażenie przestrzenności.
Jestem ciekawa czy dzisiejsza moja interpretacja klasycznej ozdoby choinkowej przypadnie Wam do gustu ;-)

Oto moje propozycje.


Zimowy krajobraz.


Druga strona.



Zimowe domki.


Wianek ostrokrzewu.


Choinka


 Stajenka.


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie opinie.


9 komentarzy:

kajka pisze...

Piękne wszystkie, stajenka moja ulubiona! Oxi proszę ukochać. ;-)

aldi pisze...

Śliczne!!!

Alicja pisze...

Fajnie to wygląda.Pozdrawiam.

LUNA pisze...

Niezmiennie urzekają mnie te bombki.

Jowi pisze...

śliczne bomki, szkoda że nie mam czasu zebu też coś stworzyć za pomocą decoupageu.

princes1976 pisze...

Bombeczki śliczne! Wspaniale dobrane motywy. Na mnie czekają klasyczne-styropianowe.Jutro zabieram się do pracy.
Pozdrawiam
asia

Lawendowydom2013 pisze...

Piękne dekoracje !

Renata pisze...

Śliczne są Twoje bombki! Patrzę i zachwycam się! Pozdrawiam.

Silvia pisze...

Unos trabajos estupendos.
Bss.