FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

piątek, 18 października 2013

Wspólne zamówienie bombek akrylowych. Kotoś chętny ???


Kochane ponieważ mam spore zamówienie na bombki, będę zamiawiała większą ilość dla siebie, jeśli chcecie się dołączyć, to proszę bardzo realizacja zamówienia pod koniec października.

Kto chętny proszę o @ na adres:
art.galeria.kaprys@wp.pl


Wymiary do wyboru:
Duże śr. 118 mm:
separator 5,50 zł
tylko otwierana 4 zł

Małe śr. 69 mm:
separator 4 zł
tylko otwierana 3 zł

Ceny niższe niż w tamtym roku :-) 
!!!!



Można zdobić tylko przekładkę można ozdobić je rówienież od środka, można przekładkę i tył - wszystko wedle inwencji twórczej.
Można w środku wykonywać również dekoracje 3D.
Pomysłów co niemiara.

Zatem pomyślcie czy chcecie ozdbiać w tym roku bombki w tym stylu czy nie.
Niestety zamówienia trzeba robić wcześniej, bo później poprostu ich brakuje - tak było w tamtym roku z medalionami.
Na wiadomości od Was czekam pod adresem @ art.galeria.kaprys@wp.pl

Będę prosiła o przedpłaty -  mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Dane do przelewu podam po potwierdzeniu zamówienia.
Po otrzymaniu zamówienie będę sukcesywnie rozsyłała je do zamawiających, dla chcących spotkać się ze mną będzie możliwy odbiór osobisty ;-)
No to tyle z ogłoszeń ;-))))

1 komentarz:

misz-masz barbary pisze...

wysłałam ile chcę a nie napisałam że mają być z przekładkami
Baśka Budkiewicz