FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 1 maja 2013

Pojemniczek na pieczywo czy ciasteczka.


Z potrzeby chwili powstał taki oto pojemniczek na pieczywo czy ciasteczka ;-)
Doskonały pomocnik przy śniadanku w plenerze ;-)




Tylko włożyć do środka serwetkę i zaraz po niej umieścić w pojemniczku ciepłe bułeczki ;-)


Słodkie motywy zaczerpnięte z serwetki, pojemniczek malowany białą satynową farbą, całość kompozycji dopełniają kropeczki ;-)




W Galerii też nieco słodkości ale w innej formie ;-)
Zapraszam tutaj





Kochani nie wiem jak u Was ale u mnie za oknem szaro i buro...
A ja śpiąca straszliwie i sama nie wiem czy, to wpływ pogody czy marudzenia przez ostatnie dwa dni Mojego Skarba ...
Ale nie ma co narzekać ;-)

Życzę udanego świętowania dnia dzisiejszego i kilku następnych !

13 komentarzy:

Cat-arzyna pisze...

Przesłodki pojemniczek na słodkości :)
Konik z karuzeli skradł moje serce .
No tak , to wy tam w Polsce labę macie , wolnego tyle że hoho ... miłego odpoczywania i długiego snu życzę :)

Ewa pisze...

Śliczny pojemniczek:) Myślę , że cokolwiek do niego włożyć to będzie smakowało wyśmienicie:)

Unknown pisze...

Piękny pojemniczek i m wiele zastosowań, idealny :) pozdrawiam

bozenas pisze...

Słodka ta skrzyneczka:)robiłam ostatnio tacę z serduszkiem:))U nas też brzydko i zimno:))a co za tym idzie sennie:)))pozdrawiam cieplutko:)))

Ulotne Chwile pisze...

Słodki Aga;)

aldia pisze...

jak pięknie u Ciebie!

aldia pisze...

jak tu ładnie!!

Alicja pisze...

W takim pojemniczku pieczywo nie pogniecie się a i lepiej będzie smakowało.

violi igłą malowane pisze...

Śliczny pojemniczek ,widać i dzieciątko pogoda nie służy ..Dużo słońca i uśmiechu ślę ,,

Nika pisze...

Pojemnik bardzo mi się podoba, ostatnio chodzą mi po głowie takie słodkie motywy:-))

Berceuse - Art pisze...

Przepiękny :)

Anonimowy pisze...

Prześliczny pojemniczek! Bardzo lubie takie klimaty. Gratuluję pomysłowości!! Z przyjemnością będe tu zaglądać. Zapraszam do siebie: http://rozoweszydelko.blogspot.com/

entomka pisze...

Idealny na piknik .....