FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 13 listopada 2012

Jabłuszka - akrylowe bombki.

Chyba jeszcze na wiosnę kupiłam bombki w kształcie jabłuszek, składają się z dwóch połówek.
Ozdobiłam je taką samą metodą jak kursik załączony na pasku bocznym - przepis na pisankę.

Tak oto preznetują się jabłuszka w nowej szcie.


Z mikołajem


Z kotkami



Z myszkami



Z choinką


Ze skarpetką


Teraz dla odwiedzających aromatyczna herbatka malinowe z kardamonem !!!
A ja wracam do pracy ;-)


Pozdrawiam 

19 komentarzy:

petra bluszcz pisze...

Oh, taką herbatką chętnie bym się poczętowała :)
Bombeczki cudowne, ale to już u Ciebie norma przecież :D
Pozdrawiam!

kajka pisze...

Śliczne te jabłuszka, takich jeszcze nie widziałam!

Ewa z Przytulnego domu pisze...

Nietypowy kształt a bombki jak zwykle u Ciebie, śliczne :)Kotek na jednej z nich wygląda zupełnie jak nasz Arbuz! Tylko mu mikołajowej czapki brak.
Głaski dla Twojego uroczego Kinga

Anonimowy pisze...

Jabłka na choince? Jestem za! :) Świetny pomysł Agnieszko Miła. :) Uściski serdeczne

Berceuse - Art pisze...

Śliczne!
A ta herbata aż tutaj pachnie....
Ściskam ciepło
M.

brydzia pisze...

Śliczne jabłuszka - takich akrylowych baz jeszcze nie widziałam.
Bardzo lubię efekt jaki daje papier ryżowy - taki zimowy !
Pozdrawiam:) a herbatka była pyszna:)))

Beata pisze...

Wpraszam się na herbatkę i podziwiam jabłuszka. Myszki słodkie :)

Atena pisze...

Bombki wygladaja na niezwykle delikatne, ale chyba jak jakas spadnie to sie nie rozbije?
usciski Agus :)

Mazmika pisze...

Śliczne jałuszkowe bombki!
Pozdrawiam :)

eniutek pisze...

Piękne świąteczne jabłuszka :)
Pozdrawiam serdecznie

bozenas pisze...

Piękne jabłuszka:)))nie widziałam nigdzie takich wzorów:)))pozdrawiam

Snow pisze...

Ostatnio obiły mi się o oczy :) jabłuszka styropianowe, akrylowych nie widziałam, a świetnie wyglądają. Buziaki i pamiętaj, ze masz dbać o siebie:))

MikaMila pisze...

Bombek jabłuszek jeszcze nie widziałam, śliczne są :)

jhjvhvgh pisze...

Bombki - jabłuszka niesamowicie oryginalne!

Alex pisze...

Świetne bombki - wyglądają na bardzo delikatne:)

czary mary z materiału pisze...

Śliczne i niespotykane :)

Speckled fawn pisze...

bardzo ucieszyłabym się gdybyś wpadła do mnie na linky party - imprezkę z linkami, wszystkie blogerki diy itp. mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów żeby inni odwiedzający mogli do nich trafić :) fajnie by było gdybyśmy się wszystkie mogły poznać (my blogerki), bo jednak bardzo ciężko takie blogi znaleźć. zapraszam!:)
www.speckled-fawn.blogspot.com

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne jabłuszka świąteczne:)

Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com

Ulotne Chwile pisze...

Cudne:)ściskam Aga