FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 24 maja 2012

Fiołkowy zegar.

Korzystając z pięknego słonecznego dnia, postanowiłam obfocić nowo ukończony zegar ;-) Samą tarczę skończyłam wcześniej, tylko elementy mechanizmu, zawieszka i cyferki nabierały mocy urzędowej.     


Motyw fiołków z serwetki, dodane cieniowanie i nieco czarnych i białych kropeczek ;-)
Cieniowanie wykonane po konsultacjach a Agnieszką z blogu " Z potrzeby chwili : ;-)
Zawsze lepiej się poradzić niż, zrobić jakiś gniot hi hi hi.
Kochana za konsultacje wielce dziękuję !!!!




Czarnych kropek więcej, białych dosłownie symbilocznie kilka ;-)



W sesji dzielnie brały udział klatki metalowe i schodkowy kwietnik, słońce też dopisało ;-)))


Obrawy całemu wydarzeniu dodawały pięknie rozkwitające peonie - kwiaty które zawsze kojarzą mi się z Dniem Matki, często właśnie z tej okazji kupuję je dla swojej Mamy ;-)


Lubię je właśnie w tym kolorze, choć i śnieżno białe są bliskie mojemu sercu.
Dlatego dziś dla Was moi odwiedzjący wirtualnie - peonie w pełnym rozkiwcie ;-)


Dla tych co wolą je w pączkach, również się coś znajdzie ;-)


Jeśli będziecie zainteresowani zakupem klatek niebawem będą dostępne w Galerii - tez wzór jak i inne ;-)
Zapraszam do odwiedznia blogu Galerii.


 

33 komentarze:

Deilephila pisze...

Uwielbiam piwonie!!!!!
A zegar - mistrzostwo świata:D
Pozdrawiam

Qra Domowa pisze...

PIĘKNE PIWONIE...ALE JAKI SWIETNY TEN KWIETNI-SCHODKI:))

Anonimowy pisze...

Sliczny zegar, a klatki urocze :)

Unknown pisze...

Zegar bardzo ładny. Ja niestety kolejny raz nie doczekałam się piwonii :(buziaki

aga pisze...

jejku ten schodkowy kwietnik jest boski...nie mogę się napatrzeć!Buziaki!:)

jolanda pisze...

Wszystko piękne u Ciebie.
Dziękuję za peonie, zasadziłam na siedlisku, może w przyszłym roku ...
Serdeczne pozdrowienia
jolanda

Misiabe pisze...

Rewelacyjny zegar! zakochałam się :P

B. pisze...

No tak, zegar w Twoim ulubionym kolorze:-)
Mam identyczna klatke!
sciskam
B.

reni pisze...

O, jak pięknie..pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Agnieszko zegar prześliczny:))Masz wielki talent:)
Cieplutko pozdrawiam!

Adriana pisze...

piekny zegar, w romantycznym stylu, delikatny, kwiatowy idealny na te porę roku

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Przepiękny zegar...taki romantyczny!
Czy możesz mi podpowiedzieć gdzie takie cyferki można kupić?Jeśli to nie problem :)
Pozdrawiam

bozenas pisze...

Zegar świetny,ale mnie ujęły schodki,cóż za romantyzm w nich:)))buziaczki

Ludkasz pisze...

Cudny jest ten zegar:) Cudowne aranżacje i kwiaty:) Całość doskonała:)

basiulula pisze...

Zegar wyszedł rewelacyjnie, nie ma to jak fachowe konsultacje:)))
Klatka i schodki strasznie kuszą, widziałabym je przy mojej biblioteczce:))
Zapomniałam całkiem, że to już sezon na piwonie, jutro biegnę szukać!
Buziaczki!

czary mary z materiału pisze...

widzę,że napis sie udał :))
Zegar cudowny !!Też bardzo lubię piwonie :)

LUNA pisze...

Niezwykły zegar, piwonie są cudne i jeszcze w tym kolorze! ale klateczka mnie powaliła.

Irena pisze...

piekne zdjecia,wiesz mam tez taka kanke na mleko i cukier,ale ty masz fajny koszyczek do tego,idzie go osobno zamowic?,te schody sa tez ladne,pozdrawiam irena

kaprysia pisze...

Bardzo śliczny zegar i jak ja kocham peonie:)))Pozdrowionka i mizianka wiadomo dla kogo:)

jola_zola pisze...

Bardzo ładnie go zrobiłaś.... podoba mi się.
pozdrawiam słonecznie:)

z potrzebywnetrza pisze...

Bardzo romantycznie....Buziolki-aga

Dysiak pisze...

Cudny zegar. Pieknie się prezentuje. I na żywo i virtualnie. Pozdrowionka.

Cat-arzyna pisze...

Twoje prace jak zawsze profesjonalne.
Kwietnik-schodki wspaniały i bardzo oryginalny :)
Serdeczności :)

Aga robie-bo-lubie pisze...

No, no... zegar pięknie wykonałaś!
A klatki uwielbiam! Mam nawet podobną ;)

skimmia pisze...

Zegar śliczny :-)
A piwonie uwielbiam za ich zapach...
pozdrawiam

ABily pisze...

Śliczny:)Uwielbiam takie sielskie obrazki:)Idealnie pasuje do zegara:)

Atena pisze...

Aga jaka fajna aranzacja zdjec. Na piwonie wlasnie poluje, mam nadzieje ze dzis na targu uda mi sie znalesc.
Zegar sliczny.
buziaki

Tamaravvo pisze...

Какая красота!!!

Jowi pisze...

Romantyczne zdjęcia.Piwonie przezentują się bosko. Ja mam w ogrodzie ich kilka, ale są jeszcze młode i nie kwita, ale za rok 2 i ja będę cieszyc nimi oczy.

Beata pisze...

Zegar śliczny ! Lubię takie delikatne fiolety i uwielbiam piwonie :)

Kejti pisze...

zegar piękny, a promienie słońca pięknie podkreśliły jego urodę :) świetna sesja zdjęciowa!

u Alojka pisze...

bajeczny ten zegar.

Adoby pisze...

Pięknie to wszystko wyszło, wręcz niesamowicie. Zegar tak ponętny, że kobiety mogłyby się o niego bić, gdyby trafił na jakiś targ. Serio, pozazdrościć takiego pomysłu i staranności. Też chcę taki.... !!