FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 5 kwietnia 2012

Na pałacowo ;-) czyli zamówienie specjalne.

Pierwsza była taka, później pewna Miła Pani zakochała się w tym wzorku i złożyła zamówienie.





Moje specjane zamówienie ;-)
Kamea w roli głównej i arabeski w czarnym kolorku.
Dostałam pełną dowolność w komponowaniu wzorów, oby temat został zachowany.
Powstało kilka kompozycji ;-)


Tu kilka razem.

Dalej 10 różnych, różnistych pojedyńczo.
Zapraszam do oglądania.












Pisanki zawisły już na drzewku z wierzby mandżurskiej a zdobią mieszkanko w kolorach bieli i czerni.

Wytrwałym do końca postu z serca dziękuję !!!!

21 komentarzy:

Atena pisze...

Aga sama przyjemnosc ogladac te zdjecia.
Pisanki w takiej wersji- ja jestem na TAK! Sa piekne i wytworne.
sciskam

Ulotne Chwile pisze...

piękne:)Bardzo mi się podobają:)
Ściskam serdecznie

kajka pisze...

Są przepiękne! Nie, są cudowne! Aguś, zdrowych i wesołych Świąt!

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Jajka są bardzo eleganckie wręcz dostojne, nie tylko Miłej Pani się podobają ;-) Pozdrawiam ciepło

aga pisze...

bardzo ale to bardzo piękne i dostojne!!!:)Buziaki!

ABily pisze...

Cudny jest ten wzór, wcale się nie dziwię,ze tej Pani tak się spodobał:)pozdrawiam

petra bluszcz pisze...

Oj, przechodzisz samą siebie! Wzór jest piękny!
Pozdrwiam cieplutko i wesołych świąt życzę!

Gwinoic pisze...

Wzór jest śliczny:)

jolanda pisze...

Eleganckie, wytworne, królewskie wręcz. Dopisuję się do Klubu Fanek Twoich Pisanek.
Alleluja!
jolanda

aagaa pisze...

Pisanki prześliczne!!!!

Ishin pisze...

Bardzo eleganckie, sama Królowa moglaby by ich pozazdroscic. Pozrawiam

Nataliya pisze...

Przepiękne wzory.
Wesołych Świąt!!!

impresja pisze...

Jajeczka ślicznie skomponowane i wykonane :) Bardzo ciekawie wyglądają :)

Kejti pisze...

wytworne i eleganckie :)

Anonimowy pisze...

Eleganckie, gustowne, bogate choć także stonowane w ozdobnikach, Piękne przedmioty wyczarowałaś Agnieszko i zapewne pięknie wyglądają na wierzbie mandżurskiej :) Uściski serdeczne

Jasmin pisze...

Radosnych Świąt Wielkanocnych, wypełnionych nadzieją budzącej się wiosny i wiarą w sens życia. Pogody w sercu i radości płynącej z faktu Zmartwychwstania Pańskiego, oraz smacznego święconego w gronie najbliższych osób.
Jasmin

Anonimowy pisze...

piękne !!!
Alicja

delfina pisze...

Radosnych i pełnych miłości świąt życze Tobie i Twoim bliskim :D Ściskam cieplutko:D

Jomo pisze...

PIĘKNE, ELEGANCKIE, WYTWORNE, JEDNYM SŁOWEM CUDO!

bozenas pisze...

Pisanki piękne:))też mam taki wzorek :))i to dzięki komu?:)))))

Slow Life Content pisze...

Aguś nie wiem jak to możliwe, że przegapiłam tego posta!! Jaja są przecudne!! Pieknie wszystko do siebie pasuje :)