FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 20 marca 2012

Dla odmiany dziś wieszaczki ;-)

Nadal walczę z pisankami, ale tak już mi się chciało zrobić coś innego ...
Zrobiłam 4 wieszaczki dwa w niebieskościach i dwa z różami.
Mogę zaprezentować Wam tylko te w niebieskościach, bo różane zostały już sprzedane - zanim zdążyłam je obfocić.

Tak preznentują się niebieskości ;-)








Jeszcze ogłoszenia na blogu Galerii - post ze szkiełkami ;-)

Atrakcyjne rabaty !!!

Zapraszam klik tutaj


Pozdrawiam serdecznie i zmykam do lakierowania ;-)

29 komentarzy:

ewuva pisze...

Piękne wieszaki! Pozdrawiam;)

pinki_ak pisze...

Świetne wieszaczki!! w mojej ulubionej kolorystyce :)
Pozdrawiam

Ulotne Chwile pisze...

Jakie cudne Aga i jakie wiosenne:)
A pamiętasz o mojej półeczce???
Pozdrawiam ciepło

Unknown pisze...

Piękne wieszaki, przede wszystkim ptasi , jest cudowny! :)

bestyjeczka pisze...

Cudne, takie wiosenne! Ten ptaszorkowy szczególnie mi się podoba. Pozdrawiam!

Agnieszka Arnold pisze...

Oj kochana widzę, że wzięły Cię te kropoeczki:)
Śliczne wieszaczki! delikatne i wiosenne:)

Miriamart pisze...

Acj jakie one są śliczne...

impresja pisze...

Prześliczne wieszaczki, w ptaszkowych się zakochałam :)

petra bluszcz pisze...

Super wieszaki! Uwielbiam ptaszki :) I te kolorki... super :)
Pozdrawiam!

czary mary z materiału pisze...

Piękne są ! Pozdrawiam ciepło :)

Anonimowy pisze...

Ale słodziaki! :) Śliczne wieszaki popełniłaś :) Pozdrawiam serdecznie (podpisano: Rekonwalescentka znów na łączach ;))

joie... pisze...

Bardzo ładne...oba :)

Atena pisze...

Super sa te wieszaczki Agus:)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

śliczne wieszaczki :)!!

ABily pisze...

super wyszły Ci te ptaszki:)wlaśnie sobie uświadomilam,ze mam juz kilka ozdobionych wieszakow,ale zaden z ptaszkowym motywem:)chyba coś zmaluje:)pozdrawiam

skimmia pisze...

śliczne wieszaczki :-)

Unknown pisze...

ale fajowe Kaprysku wieszaczki Tobie wyszły. Moje faworyty to ptaszki. Cudne!!!!

Mazmika pisze...

Super wieszaczki! Śliczne są te ptaszorki ... i błękity :)
Pozdrawiam

Craftomania pisze...

piękne!

Qra Domowa pisze...

A TE PTASZKI:))MIÓD,MALINA:))

u Alojka pisze...

piękne te wieszaczki.

Peninia / Gosia pisze...

Wieszaczki przepiękne:) Ciepło pozdrawiam!

kaprysia pisze...

Lubię wieszaki decu. To chyba najpraktyczniejsze z decoupażowych wytworków. Twoje jak zwykle mistrzowskie:) Pozdrawiam słonecznie:)

maggii pisze...

Ależ cudny blog!!!
Podziwiam, podziwiam i nie mogę się oderwać zupełnie...

gratuluje wielu talentów.

Ulencja pisze...

Masz zdolne łapki !!!!! Wieszaczki bardzo ładne ,pozdrawiam Ulencja

Deco-Pasja pisze...

Ooo są wieszaczki i jajeczka :)
Wszystko śliczne!

Dysiak pisze...

Piękne wieszaczki widzę że ie opryskałaś :)

Jomo pisze...

Wszystkie jaja cudne :) a misiowe naj naj, albo nie - wieszak sikorkowy! Tak, ten najmilszy :)

Anonimowy pisze...

Witam:)Jestem w prawdziwym szoku!Urzekły mnie te prace...piękne,stylowe,eleganckie:))) Zapraszam do mnie :www.anielinka.blogspot.com