FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 31 stycznia 2012

Szuflada zaprasza na kawę ;-) moje wyzwanie i moja interpretacja ;-)

W Szufladzie zapachniało kawą ;-)
wszystko co z nią związane mile widziane.
To wyzwanie pod moim "kierownictwem" zerknijcie do Szuflady zobaczyć jakie wspaniałe prace wykonały moje koleżanki projektantki ;-)



Ja wykonałam komplet świeczników;-)




Ostatnio w firmie zagościła nowa ceramika, obecnie wystawiona na pchlim targu 2, ale niebawem będzie w Galerii ;-)


Oraz lawendowe blaszaczki ;-)


Dziękuję za liczne odwiedziny !!!!!!!!!

29 komentarzy:

Blue-Anna pisze...

Właściwie to wszystko mi się podoba:))

czary mary z materiału pisze...

Te blaszane mi sie okrutnie podobają !!
Wszystko jak zawsze sliczne :)

Nana pisze...

Śliczne świeczniki :) Motyw filiżanki bardzo mi się podoba, jak i prawdziwe porcelanowe cuda, dlatego od razu zawiesiłam oko na tej z różą :)
Pozdrawiam.

Edyta pisze...

Piękne świeczniki. Uwielbiam kawę i wszystko co z nią związane. Pozdrawiam :)

Gwinoic pisze...

Ale cudenka:)

Snow pisze...

Mhmmm ceramika i blaszaczki, to jest to:)) Muszę zajrzeć do galerii.Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

super świeczniki :) ceramika mi się podoba bo lubię takie przedmioty, a blaszaczki też są extra :) z moim ulubionym motywem lawendy :)

anielina pisze...

Śliczne...szczególnie seria blaszaczków przyciąga mój wzrok...Pozdrawiam serdecznie!

jola_zola pisze...

same śliczności, ale to jak zawsze u Ciebie:)
Pozdrawiam serdecznie:)

entomka pisze...

lawenda i blaszaki, świetny efekt, do zjedzenia!

karola pisze...

Bardzo Mi się podoba ta ceramika różyczką! Chyba się zakochałam!!! Pozdrawiam:)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

...blaszaki górą!Pozdrawiam.papa

amaggie pisze...

Różana ceramika i lawendowe blaszaczki - przesłodkie!

kaprysia pisze...

Zapachniało kawą i lawendą. Lubię oba zapachy:) Uściski i drapanko dla najpiękniejszego nieustające:)

MARYANKA pisze...

Miałaś bardzo ciekawy pomysł, żeby wykorzystać motyw akcesoriów do kawy właśnie na świecznikach.
Blaszaczki przecudne, no po prostu przecudne. Pozdrawiam. :)

Bernadett pisze...

Excellent.:)I like them very much.:)Very nice decoration.:)

kajka pisze...

Aguś cuda!

tocolubie pisze...

Najbardziej podoba mi się ceramika z różą. Pozdrawiam serdecznie Beata

EL RINCON DE CHELO pisze...

Que trabajos tan bonitos, besos

aga pisze...

motyw filiżanek na świecznikach jest świetny!!!:)Pozdrawiam:)

LUNA pisze...

Sama nie wiem... ale te lawendowe blaszaki chyba podbiły mi serduszko, a świeczniki tez bardzo mi sie podobają!.

Anonimowy pisze...

Świeczniki ekstra! :) Uściski serdeczne

Ewa pisze...

Wszystko śliczne, dostałam zachwytowego oczopląsu.
Pozdrawiam cieplitko:)

ABily pisze...

widze,ze obie projektujemy :P chcialabym wziaść udzial w tym wyzwaniu,ale kompletnie nie mam pomysłu...co bys mi podpowiedizała???PS.Aguś,ze względów bezpieczeństwa wole unikac publikowania swoich zdjeć.

petra bluszcz pisze...

Pięne różane i lawendowe motywy! A świeczniki - rewelacja! Widziałam już dziś kawowe motywy u Peninii, ale teraz to na serio musze sobie zrobić przerwę w przeglądaniu blogów i zrobić aromatyczny kubeczek kofeinowej ambrozji!
Pozdrawiam!

Jomo pisze...

Kaprysiu Wasze prace są takie świetne, że zupełnie onieśmielają!

Atena pisze...

Mowisz ze zapraszasz na kawke:)
Swieczniki sa urocze, mam nadzieje ze przy kawce zapalasz je:)
pozdrawiam

Dysiak pisze...

Piękne i ceramika i blaszki. Twoje świeczniki jak zawsze Twoje świetne i perfekcyjne. Moja siostra się zastanawia czym lakierujesz. Ja na razie nie mam kawowego pomysłu do Szuflady. Pamiętam o Tobie i na pewno zjawię się w piątek w tym pięknym miejscu na ziemi.

brydzia pisze...

Piękne prezenty !!! fiolet to również i mój ulubiony kolor:) Śliczne świeczniki bardzo podobają mi się motywy; a blaszane cudeńka z lawendą wpadły mi w oko - coś w sam raz do mojej nowej kuchni:)
Pozdrawiam cieplutko:)