FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 12 października 2011

Marzenia czasami się spełniają !!!

Dnia 15 października otwieram stacjonarną siedzibę
Art. Galerii Kaprys
Adres:  Al. Jerozolimskie 300
Warszawa Reguły
Mapka tutaj  
Wszystkie osoby chętne na spotkanie zapraszam w najbliższą sobotę
Czekam na Was od godziny 11.
Już kilka blogowych koleżanek potwierdziło swoją obecność,
Będzie zatem możliwość spotkania w szerszym gronie i zawarcia nowych znajomości.
Serdecznie zapraszam !!!



49 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Do Warszawy niestety mam daleko.Szkoda!Pozdrawiam!

kajka pisze...

Grtuluję Aguś!

ystin pisze...

Grastulacje!!!dla mnie też za daleko, ale moze kiedyś....

Janka pisze...

O jejku, serdecznie gratuluje, Agus!
I pozdrawiam:)

Janeczkowo pisze...

Gratulacje!! Też żałuję, że nie mieszkam bliżej. Pozdrawiam:)

czary mary z materiału pisze...

Gratuluję !!!
Mam nadzieje ,że kiedyś cię odwiedzę :))

Agni pisze...

Gratuluje, pojawie sie latem- Ag
Oglosilam candy, moze Ci sie spodoba ?

bestyjeczka pisze...

Gratuluję Aguś! Oby interes się rozwijał! Jak będę kiedyś w delegacji to wdepnę się rozejrzeć.

Magda Juchniewicz pisze...

Agnieszko, gratulacje !!! Przepraszam za opóźnienie z mojej strony :(...bardzo mam niełaskawy czas...ale Tobie życzę nie tylko zachwytów, ale i wielu klientów. Pozdrawiam Magda

Gwinoic pisze...

Gratuluje:) tez mam troszke km ale jak tylko bede przejazdem to wstapie:)

jola_zola pisze...

ojej, gratuluję:)
też mieszkam daleko i Warszawa jest mi nie po drodze, ale jeżeli kiedyś będę się tam wybierała postaram się zajrzeć do Twojej Galerii:):):)
Serdecznie pozdrawiam:):):)

Wiankowa pisze...

Agnieszko gratuluję!
Mam nadzieję, że będąc w Warszawie uda mi się do Ciebie zajrzeć :)

Buziaki na dobry początek ślę! :)

ABily pisze...

Aga serdecznie gratuluje, nie wiedizalam nic o twoich marzeniach czy palnach, szkoda,ze nie będe miala mozliwości cie odwiedzic:)3mam kciuki:)

Jowi pisze...

Gratuluję.Z Grecji mam trochę daleko, ale jeszcze raz gratuluję.

burana25 pisze...

WOW!!!! Gratuluję!!!! Żałuję, ze nie mogę być...

Mazmika pisze...

Gratulacje!!! I powodzenia w rozkręcaniu twórczego miejsca... szkoda, że tak daleko :(
Pozdrawiam

Kasia z Różności pisze...

Gratuluję i życzę powodzenia :)
Ode mnie jednak poszedł przelew :)

Fioletowe poddasze pisze...

Gratulacje!!! Bardzo się cieszę :) Na otwarcie co prawda nie dotrę, ale może uda mi się przy najbliższej bytności w Warszawie odwiedzić Cię :)

Pinezka pisze...

Świetnie. Gratuluję Tobie, a warszawiakom zazdroszczę nowego ciekawego sklepu, galerii.

bozenas pisze...

Kochanie:))Gratulacje:)))Życzę dużo klientów z wielką kasą i ogrom sprzedaży:))buziaki zostawiam:)))a jak będę w Warszawie ,to nie omieszkam wpaśc na kawusię i zakupy:))))

anya.es pisze...

Trzymam kciuki za "powodzenie akcji"!:)))

Atena pisze...

To super Agus, jak bede w Warszawie to na pewno wstapie:)
buziaki

petra bluszcz pisze...

Gratuluję! Jakbym kiedyś była w stolycy, to może wpadnę. Fajnie, jak się ludziom marzenia spełniają :)

Aga robie-bo-lubie pisze...

Och, super! Gratulacje! Bywam w W-wie, jak będę, to na pewno wstąpię!
Ale fajnie. Ja też chcę spełnić swoje marzenie! Ale o tym na razie cicho sza ;-)))

MariaPar pisze...

Trzymam kciuki za przedsięwzięcie. Dużych obrotów i moc stałych klientów :-)

Ulotne Chwile pisze...

Szkoda, ze mieszkam daleko:)
Pozdrawiam Aga i życzę sukcesów:)

Myszka pisze...

Gratulacje!!! i powodzenia!

aga pisze...

łał!Ale super!Gratuluję i życzę aby interes bardzo dobrze się rozwijała!A jak będę w stolicy to zapewne zajrzę!Pozdrawiam!

ewamaison pisze...

kurcze kobieta, serdecznie Ci gratuluję !!!! Jak tylko będę w W-wie, nie omieszkam tam zajrzeć ! pozdrawiam, ewa

ANA pisze...

Gratuluję serdecznie:) Szkoda,że tak daleko!

Kajka pisze...

Kochana, dziękuję za SMS, jak tylko dam radę wpadnę choćby na chwilkę. Gratuluję bardzo, bardzo
Ściskam i mam nadzieję, że do zobaczenia w sobotę.

aagaa pisze...

Aga,gratuluję Ci serdecznie!!Może też kiedyś do Ciebie wpadnę..
Pozdrowionka

Agnieszka C. pisze...

dołączam się do gratulacji:)
Pozdrawiam,
Agnieszka

artimeno pisze...

Gratulacje, powodzenia i samych przyjemności !!!!

u Alojka pisze...

ja w W-wie będę dopiero na początku grudnia, może zawitam w twoje progi?
Gratuluje, to spełnienie pięknego marzenia.

Małgorzata pisze...

15-tego mnie nie ma ale w Warszawie bywam więc adres zapisuję.. a dla Ciebie wielkie gratulacje i trzymam kciuki:)

Sentimental Living pisze...

Gratuluję!!!! Marzenia się spełniają naprawdę:) aga przyjadę w innym terminie, ponieważ na ten weekend mam już plany, ale życzę udanego otwarcia, na pewno będzie super! POzdrawiam:)

Julita pisze...

Super!!! Niestety złapałam jakąś paskudną grypę i w tym tygodniu nie dam rady wpaść, ale co się odwlecze... ;)

Powodzenia!

Dysiak pisze...

Serdeczne gratulacje. Może rzeczywiście to miejsce stanie się punktem kontaktowym dla okołowarszawskich blogerek. Pozdrawiam i w kolejce się ustawiam.

basiulula pisze...

Gratuluję z całego serca!!!
Trzymam kciuki i życzę udanego otwarcia:))

Nataliya pisze...

Gratulacje! Chętnie wpadnę innym razem. Czy w niedziele będzie otwarte?
Pozdrawiam i życzę sukcesu;)

Anonimowy pisze...

Serdeczne gratulacje! :) Bardzo się cieszę, że Twoje marzenie się spełnia i życzę Ci mega powodzenia :) Uściski serdeczne

Kaprys pisze...

Mój świat i hafty
cały tydzień do soboty, niedziele mamy wolne ;-)
Pozdrawiam A

Alegria pisze...

Gratuluję i życzę powodzenia :)

Rose pisze...

Super! Szkoda, że do Warszawy mam tak samo daleko jak do Paryża ale to nie zmienia faktu, że życzę powodzenia! ;)

magda k. pisze...

Serdeczne gratulacje i powodzenia :)

Marzena pisze...

Gratuluję Ci tej Galerii i mam nadzieje,że kiedys jak bedę w pobliżu to sie spotkamy

raeszka pisze...

Agnieszko moje gratulacje :).

Qra Domowa pisze...

noo...szkoda ,ze ja mam daleko do Warszawy:)-powodzenia:)