FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

piątek, 28 października 2011

Czy bombkom wypada ???

Czy wypada już wspominać o bombkach ?
Dużo fotek ale i wzorów kilka ;-)


Wszystkie bombki wykonane ze szkła patynowanego, zakończone metalową patynowaną zawieszką.








Wszystkie duszyczki, które zapragnęły posiadać takie bombki na własność zapraszam na blog Galerii, tam wszystkie rozmiary i ceny klik tutaj
Niestety nie ma dużej ilości bombek... ;-(



Pozdrawiam i życzę udanego weekendu !!!

22 komentarze:

MariaPar pisze...

Pikne są :-)
Pozdrawiam

petra bluszcz pisze...

Myślę, że jak najbardziej wypada. Z resztą tuż po Święcie Zmarłych w sklepach z pewnością zaroi się od wszelkiej maści ozdób świątecznych. A bombki są po porostu przepiękne!

Janka pisze...

Hehe, ale sie zgralysmy z postami. Piekne bombki, Agus!
Sciskam

Agnieszka C. pisze...

jeszcze u mojej mamy jest bobka, która ma ponad 50lat i podobna jest do tych. W dzieciństwie bardzo ją lubiłam oglądać :) może dlatego, że była jedyna w swoim rodzaju...
pozdrawiam

basiulula pisze...

Piękne bombki, takie babcine, od razu zapragnęłam świąt, a przynajmniej choinki:))

aagaa pisze...

Aga-wypada....Chciałabym zarezerwować kilka....Piekne są
buziaki

kajka pisze...

Cudne!!!

bestyjeczka pisze...

śliczne, mają swój magiczny urok.

aga pisze...

piękne!!!I pędzę do galerii!!!!Buziaki:)

Majek pisze...

Jak najbardziej wypada =) Ja już pracuję nad świątecznymi ozdobami, poza tym jakieś 2 tygodnie temu w Tesco znalazłam już świąteczne żelki ;)
Bombki cudne ;)

Berceuse - Art pisze...

Ślicznoty. Są wyjątkowe :)

Atena pisze...

Bajeczne szklo tych bombek, ja je uwielbiam:)
buzka

Joanna pisze...

Jakie cudne te bombki!!! I zawieszki!!! No, piękne są nadzwyczaj:)

B. pisze...

przepiekne bombki, no tak, czas pomyslec o Swietach:-)
sciskam
B.

ABily pisze...

Śliczna, sama rozglądam się za podobnymi:)

Roksana Styl pisze...

Pewnie że wypada, skoro ja nabyłam je u ciebie latem:))), to teraz jak najbardziej wypada:)

Magda pisze...

Wspaniałe! Wspaniałe! Na przekór supermarketowej sztuczności. Mój mąż co roku kupuje jedną lub dwie prawdziwe bombki. Takie wyszperane, wyszukane, z duszą i prawdziwymi świętami w ich szklanym środku. Zebrała się już spora gromada, więc choinka z roku na rok coraz większa :)

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne są:) Cudo!

Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Serdecznie i ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!

Peninia*

Fabryka Spokoju pisze...

Cudne! Niepowtarzalne, każdą choinkę uczynią wyjątkową!

Unknown pisze...

z niecierpliwością czekam na losowanie misia :)))

raeszka pisze...

Śliczne bombki :).

Pewnie pójdą jak świeże bułeczki.

Magdalena Przybytek pisze...

Witam czy istnieje szansa zamówienia u Ciebie takich bombek ? chodzi mi dokładnie o serca z medalionem
Pozdrawiam serdecznie
i proszę o odp. na pasjemadi@wp.pl
~Madi