FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

poniedziałek, 23 maja 2011

Turkusowe szaleństwo ;-)

Najpierw wyhaftowałam biscornu w turkusach ( mulina DMC cudnie cieniowana )
Niestety zdjęcia trochę przekłamują kolory, ale pomimio zrobienia ich całej masy nie wszystkie dają rzeczywisty obraz koloru.
Cóż turkus jak dla mnie jest trudnym kolorem do fotografowania - ale ciągle się czegoś uczę, zatem może kiedyś się uda ...

Biscornu jest prezentem dla pewnej uroczej i zdolnej dziewczyny z naszego zaczarowanego blogowego światka ;-)
Mam nadzieję, że spodoba się obdarowanej i niebawem zobaczycie je u niej na blogu,teraz niech jego właśnicielka pozostanie anonimowa ;-)
Zapewne za klika dni wszystko stanie się jasne ;-)


Wzorek jest wspaniały i po wyhaftowaniu daj nam dużych rozmiarów poduszeczkę ;-)
Użyczyła mi go Basiulaula z blogu " Zaklęta w robótkach " jeśli macie ochotę odwiedzić wspaniałe miejsce, gdzie króluje haft xxx ale i nie tylko klik tutaj .


Skoro biscornu koloru turkus to jak popatrzyłam po moim otoczeniu okazało się, że nawet kilka przedmiocików znalazło się w tym kolorku i powstało kilka aranżaci zdjęciowych ;-)



Kaczuszki saro- niebiesko - brązowe mieszkają u mnie od dawna ale chętnie pozują do fotek.


Metalowy motor przywiozłam ostatnio z Holandii i jeszcze walczę z sobą czy ma być do sprzedania czy zamieszkać na dobre u mnie w domku.

Kiedyś wymyśliłam sobie, że ponieważ nie mam dużego domu, w którym byłoby czuć przestrzeń za po mocą metrów i aranżacji wnętrz, to w moim mieszkanku będzie jak w bajce z " Tysiąca i jednej nocy " zatem dużo kolorków mieszka ze mną i cieszy oczy.
Jak Secherezada nia kończyła w jedną noc swojej bajki, tak i u mnie trwa nigdy nie kończąca się zmiana dekoracji ;-)
I tak ciągla mieszkam w jakiejś bajce ;-) i lubię to.
Pewnie pomyślicie że zwariowałam ale lubię nazywać mój dom Bajką, miło jest powiedzieć "wracam do bajki ".



Teraz troszkę prywaty - zmobilizowałam się i obfotografowałam wszystkie dostępne w galerii szkiełka, od dziś są dostępne w galerii, zapraszam do obejrzenia klikamy tutaj.
Wróciło też sporo rzeczy z porzedniej dostawy.
Dziewczyny które pytały o słoje już są klikajcie na blog galerii.
Zapraszam.


Kochani dziękuję za odwiedzinki i wszystkie wspaniałe komentarze  !!!


23 komentarze:

ANA pisze...

Turkus... mam pierdzionek z takim oczkiem, bardzo go lubuję. Motorek fajniuchny maluszek, reszta oczywiście też.

joie... pisze...

Turkusowe szaleństwo całkiem udane :)... Lubię podziwiać te Twoje xxx... Na zdjęciach są równiusie a w rzeczywistości na pewno cacuszka straszne do pozazdroszczenia :)

Pozdrawiam serdecznie... :)

aga pisze...

Turkus cos jakoś go pełno wszędzie i dobrez bo to piękny kolor!A motorek jest SUPER!Pozdrawiam:)

Nana pisze...

To prawda, bardzo bajkowo u Ciebie :) Przepiękny biscornu, a skuter zupełnie odjechany :) Na Twoim miejscu bym sobie go zostawiła. Pozdrawiam.

Atena pisze...

No tak i Twoja ulica sklania do mysli ze mieszkasz jak w bajce.
Turkusowe biscornu sliczne, obdarowana bedzie zachwycona.A ten malenki motor jest po prostu uroczy.
Pozdrawiam

anya.es pisze...

Oj tak, będzie zachwycona... :D
Agauś piękne biscornu, marzę o takim!:)))
Skuterrrrr, kurcze zachorowałam nieuleczalnie! ;)

Roksana Styl pisze...

Biscornu i skuterek super i mój ulubiony kolorek:))

czary mary z materiału pisze...

Fajny ten motorek ! a biscornu śliczne i jak ładnie wykonane :)

blue pisze...

Wszystko jest sliczne, a biscornu mnie zachwycił :)

Kasia z Różności pisze...

Turkus zawsze kojarzy mi sie z morzem i wakacjami, a to przeciez tuż-tuż! Biscornu śliczne, a motorek po prostu extra!

ABily pisze...

Turkusowy skuterek sliczny:)Ja bym się z nim nie rozstawała:)Podobnie jak biskornu:)

craftomania pisze...

Biskorn wspaniały, w jednym z moich ulubionych kolorów!

bozenas pisze...

Biskornu śliczne:))bardzo pasuje do motorku i kaczuszki:)))czyżbyś zmieniała orientację z fioletu na turkus?:)))pozdrawiam:)

Boża Siłaczka pisze...

Fajne te okrągłe słoje,a biskorny masz juz w jednym paluszku,śliczne.

Tamaravvo pisze...

Симпатичная, нежная бискорнюшечка!

unikatart.eu pisze...

Cuda nam tutaj pokazujesz!!!!! I cieszy mnie ta malutka zmiana koloru bo chociaz bardzo lubie fiolet to jeszcze nikomu taka inna "bajka" nie zaszkodziła.
Pozdrawiam serdecznie:)))

morena pisze...

Witaj!Rozgoszczę się u Ciebie na dłużej,tak tu sympatycznie.
Turkus to jeden z moich ulubionych kolorów,wspaniałości.
Zapraszam serdecznie do siebie.
http://morena-mojepasje.blogspot.com/

Zuzik pisze...

Piękne biscornu! Cudny kolorek!:-)
Świetny motorek!;-)

raeszka pisze...

Biscornu jest śliczne, a skutera nikomu nie oddawaj :).

O to musisz mieć pięknie w domu :).

Qra Domowa pisze...

skuter rewelacja!!!..bajka -fajnie brzmi:)pozdrawiam

Ania pisze...

Ale turkusowy post! Biskornu jest jak zwykle boskie. Wspaniałe są te Twoje hafty. Pozdrawiam

pracownia-filcer pisze...

Jak zwykle cudne rzeczy pokazujesz. Ta kaczuszka wygląda na ceramiczną. I taka jest?
Skuter odlotowy, ale może niech zostanie w Twojej bajce.
Pozdrawiam:)
Ania

Annasza pisze...

Ależ śliczne turkusiki!! :))