FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 6 kwietnia 2011

Mało ale konkretnie czyli Kamea w roli głównej ;-)

W komentarzach pod ostatnim postem pisąłyście  " czy śpię ?" lub " czy doba się wydłużyła ?"
Zatem spieszę donieść, że owszem śpię od jakiejś 1-2 w nocy do 9-10 rano, wiem że pora barbarzyńksa ale już tak mam ;-) na drugie "nocny marek" ;-)
I kochane właśnie w nocy zawsze coś "smaruję" a rano dopiero dobrze widzę co zrobiłam ....
i albo jestem zadowolona albo wkurzona.

Po zamganiach wydmuszkowych zrobiły mi się dwa przedmiociki.
Połączenie już kiedyś wykorzystywanych serwetek z czarnymi motywami i ostatnio zakupionych w Holandii serwetek z Kameą.


Starałam się aby kompozycja wzorów po każdej ze stron była inna i mam nadzieję, że udało się uniknąć monotonii ;-)



Myślę, że powstanie więcej prac z tymi wzorami ;-)
Na dziś koniec, wracam do mojego lakierowania.
Dziękuję za odwiedzinki i każde miłe słowo.

27 komentarzy:

ABily pisze...

Agus, ten wzorek jest obłedny!Nigdzie takiego nie widzialam, czy to w "tym" sklepie, czy w innym miejscu kupilas???Piękne butelki i naczynia:)Jestem oczarowana:)No i cieszę się,ze moje candy trafilo do Ciebie:)

anya.es pisze...

Ale fajneee... :)))

Mila pisze...

Красиво!!

jola_zola pisze...

o mamo i znów Kamea i znów taka piękna!!!
Wspaniale te przedmioty ozdobiłaś...
Serwetek zazdroszczę, ech zazdroszcze... po nocach będą mi się sniły... :(
Pozdrawiam serdecznie:)

Destiny ikt pisze...

Kamea jest rewelacyjna. Ten motyw wygląda na wszystkim pięknie i we wszystkich chyba technikach. Cuda stworzyłaś.
A jeśli chodzi o nocne łazikowanie :) To możemy uścisnąć sobie dłonie. Taka pora jest najlepsza, a "poranna kawa" o 10 smakuje wyśmienicie :)
Ściskam gorąco.

ANA pisze...

Bardzo, bardzo mi sie podoba!!!

Decorka pisze...

Cudne :* kochana jakich farb uzywasz do szkla? :*

Ulotne Chwile pisze...

Świetny motyw:)Pozdrawiam Cię nocny marku;)

czary mary z materiału pisze...

Ja jak pokuszę się o zrobienie czegos póznym wieczorem ,to zawsze rano jest coś nie tak ;))
Piękny motyw ,śliczne karafki :)

kajka pisze...

Przepiękna ta serwetka! Super!

Magiczna Fabryka pisze...

Ten motyw jest fantastyczny! Pięknie wszystko się prezentuje!

Agnieszka Bloch pisze...

Przepieknie Ci to wyszło, jestem pod wrażeniem,pozdrawiam cieplutko
Aga

Atena pisze...

Kamee gora, zauwazylam ze ostatnio wiecej o nich na blogach.
Butelki sa swietne.
Pozdrawiam

MariaPar pisze...

Super kameliowy zestaw.
Pozdrawiam serdecznie

agusia pisze...

cudowne .......... co tu dużo gadać perfekcja i tyle

Berceuse - Art pisze...

Śliczne, idealne, dopracowane
Kaprysku - zapraszam na candy - jesli masz ochotę.
Uściski ślę
Marta

bosastopka pisze...

Śliczne! Szczególnie słoiczek, po kawie chyba :-)
Pozdrawiam!

Kajka pisze...

No tak, wszędzie Kamea a ja w lesie...piękne

*gooocha* pisze...

Piękniste!

Mazmika pisze...

Śliczna kompozycja :)
Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Agnieszko wspaniałe i piękne...wzorek fenomanalny.Super:)Cieplutko pozdrawiam:)

Nana pisze...

Rewelacja! Kamea to niezwykle elegancki motyw.

TuKara pisze...

Swietne!

aga pisze...

Piękny ten motyw i śliczne wykonanie!!!!Pozdrawiam:)

Joasiunia:) pisze...

O matko ale rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Strasznie mi się podoba:)

Dysiak pisze...

Przepięknie Ci wyszło i powinnaś być zadowolona. Kamea to taki elegancki motyw :)

kaska-1970 pisze...

Przyznam, że mnie zatkało. Od dawna podziwiam Twoje dzieła, ale te kolejne pomysły z kameami są śliczne. Pozdrawiam.