FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 3 marca 2011

Pisanki, pisanki po nocach mi się śnią ;-)

Oj dużo tego ostatnio "produkuję" a zamaiwiająca galeria już nie może się doczekać dostawy ;-)


Bratkowe.


Fiołkowo-bukiecikowe.


Fiołkowe.


"Bzowe"




Lawendowe.


Kochane czas tradycyjnie goni ;-) normalnie doba mi się skurczyła.
Dobrze że słonko za oknem świeci, biegnę do dalszych zajęć.
Dziękuję za liczne odwiedziny !!!

34 komentarze:

Nana pisze...

Wszystkie są prześliczne, ale w pierwszej kolejności wpadły mi w oko te bzowe, ponieważ to mój ulubiony krzew i zapach :) Pozdrawiam.

Mariola pisze...

Piękne pisanki. Pozdrawiam Mariola

kaprysia pisze...

Ależ prześliczne:)

Atena pisze...

Kochana ale przez to wiesz ze swieta sie zblizaja, ja jeszcze nic swiatecznego nie zrobilam.
Pisanki jak zawsze urokliwe.
Buzka

Magiczna Fabryka pisze...

To znaczy, że masz piękne i kolorowe sny! Pozdrawiamy :)

bestyjeczka pisze...

Produkcja pisankowa pierwsza klasa! urokliwe :-)

Kasia pisze...

śliczne te kwiatkowe pisanki :)

visana pisze...

Superaśne te pisaneczki:)

joie... pisze...

Bratkowe są piękne... Takie moje ulubione z Twoich pisanek :)

Pozdrawiam serdecznie... :)

Danuta pisze...

Piękne zrobiłaś pisaneczki. Bardzo mi się podobają z motywem fiołkowym.Ach zapachniało Wielkanocą.
Pozdrawiam

ABily pisze...

Ale z Ciebie pracuś, wszystkie śliczne bez wyjątku:)

aagaa pisze...

Wow..Śliczne!!!
Pozdrawiam

Mazmika pisze...

...a wszystkie prześliczne!!!
Pozdrawiam :)

Decorka pisze...

superasne:*

PAKMA pisze...

Fiolki moje ulubione :)
Pozdrawiam!

Dysiak pisze...

Świetnie Cię rozumiem. Padam z nóg co wieczór, anie mam żadnych zamówień ;)

Gwinoic pisze...

cudne:)

Joasiunia:) pisze...

Ale cudne te pisanki!!!:)

bozenas pisze...

eee wow ....:))))hmm.....no cóż....:)))))))PIĘĘĘKNE!!!!:)))te bratkowe najcudniejsze:)zainspirowałaś mnie,muszę się w końcu wziąśc do pisanek,tym bardziej,że moje dziecko mnie pogania,a w tym roku robimy pisanki koronkowe:)))))))buziaczki:)

Berceuse - Art pisze...

Twoje pisanki sa niesamowite - równiez chcę się zabrać za pisankowe pomysły, ale znam dokladnie problem kurczącej się doby
no i nigdzie nie mogę dostać lakieru, który mi polecałaś ;(
Pisanki - uwielbiam te z lawendą ;)

damar5 pisze...

Cudowne! Tez chce takie sny :)
Poz.Dana

u Alojka pisze...

piekne, poprostu piekne.

emily pisze...

prekrásne jajka
Emily

Kasia z Różności pisze...

Bez i fiołki chyba najfajniejsze :)

Peninia / Gosia pisze...

Och jakie śliczne wiosenne;))Dziękuję z całego serca za odowiedzinki na blogu oraz miłe słowa,które są balsamem dla mej duszy...posyłam moc uścisków i buziaków!

Ania pisze...

Ależ one są śliczne. Szczególnie te lawendowe mi sie podobają.

artambrozja pisze...

Aga pisanki sa cudne:)
Ja sie do Ciebie zgłoszę na zakupy, bo jednak nie mam cierpliwości do klejenia i lakierowania :)
buziaki :***

Wiankowa pisze...

Lawendowe i fiołkowe wygrywają w plebiscycie - chociaż wszystkie piękne!

KaJa pisze...

Piękne, aż pachną lawendą!:-)

aga pisze...

śliczne i delikatne!!!I jak ich dużo:)Fajnie że już Wielkanocną produkcję uruchomiłaś!Pozdrawiam!

eniutek pisze...

Każda jedna pisanka Twojej roboty jest "dziełem " - naprawdę
POZDRAWIAM SERDECZNIE

Orsynia pisze...

Piękne te pisanki, może też się skuszę na zrobienie choć jednej... takiej lawendowej:)
Zapraszam również do siebie na candy.
http://orsynia.blogspot.com
pozdrawiam

Lisa pisze...

rewelacyjny pomysł... chyba już wiem jak będzie wyglądał mój wielkanocny stół;);)

EL RINCON DE CHELO pisze...

Ptecioso tu blog y tus trabajos, besos

Chelo