FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 8 czerwca 2010

Fotorelacja z Łowickiego Jarmarku część I.


W miniony czwartek Święto Bożego Ciała organizowany był w Łowiczu jarmark, na którym można było zobaczyć i zakupić wiele ciekawych przedmiotów  wykonanych ręcznie.
Ja oczywiście musiałam owy jarmark odwiedzić i dziś z małym "poślizgiem" prezentuję Wam fragment tego co moje oczy widziały.
Dużo różności od wyrobów artystek ludowych poprzez nowocześniejsze interplertacje motywów ludycznych, oraz rzeczy współczesne, antyki i starocie.

Oto alejka z wytworami rąk łowickich twórczyń ludowych.






Wspaniałe kwiaty wykonane z krepiny.





Misterne wycinanki.



Piękne hafty.




Tak prezentuje się tradycyjny strój łowicki.



Teraz zapraszam do stoiska z cermiczną biżuterią.


















Ale dziś Was pomordowałam fotkami, jeśli jesteście ciekawe co jeszcze ciekawego podpatrzyłam na jarmarku zapraszam jutro na drugą część fotorelacji.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa !!!

11 komentarzy:

Rose pisze...

O mój aniele, jak ja Ci zazdroszczę, że tam byłaś. Jeszcze może nie wiesz ale ja jestem fanką haftów. A łowickich w szczególności, posiadam troszkę w swojej garderobie takich cudeniek.Zrobiłaś mi tymi zdjęciami wielką przyjemność, dziękuję :)
Pozdrowienia od anioła :)

Mazmika pisze...

Fajnie móc oczy nacieszyć, taką ilością piękna :)
Choć, na "żywo" musiało to robić jeszcze większe wrażenie.
Podziwiam zwłaszcza wycinanki i ceramiczną biżuterię...z przyjemnością ciąg dalszy zobaczę :)
Pozdrawiam serdecznie

arsarnem pisze...

łowickie hafty i wycinanki to taki kunszt wykonania, uwielbiam te motywy

Atena pisze...

Fajny mialas wypad. Ja bardzo lubie odwiedzac takie jarmarki. Jestem zachwycona tym rekodzielem ktory nam zaprezentowalas.
Kochana pozdrawiam goraco.

bestyjeczka pisze...

Ale żałuję, ze tam nie byłam. Obkupiłabym się za wszystkie czasy. Fantastyczna fotorelacja.

MariaPar pisze...

Pięknie i kolorowo !
Pozdrawiam serdecznie

Urszula Cz.Nardello pisze...

alez wspanialosci!!!! A ceramika poprostu powalila mnie na kolana!!! pzepiekna!!!

Dziekuje za udzial w moim candy :) Pozdrawiam serdecznie :)

Peninia / Gosia pisze...

Ach jakie urocze stoiska...Podziwaiam wspaniałości:)Pozdrawiam serdecznie:)

reni pisze...

Ale to wszystko piękne,kolorowe...szkoda że dotknąć tego nie mogę...pozdrawiam

kaprysia pisze...

Taki łowicki jarmark to wielka frajda. Pozdrawiam:)

Szara pisze...

Ależ kolorowo :) Kolejna osoba zamieszczająca fotki z jarmarków i innych takich... Wspaniale... a jakże bym chciała na taki pojechać ;)