FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 7 kwietnia 2010

W Mrozach będzie gorąco ...

Na oficjalnej stronie Gminnego Centrum Kultury w Mrozach im. Heleny Wielobyckiej jest już anons o wystawie:
http://www.kulturalnemrozy.pl/news.php

Zapraszam na stronkę.





Kochane bardzo się cieszę, że kilka z Was zadeklarowało swoje przybycie ;-)
Bardzo Was proszę ujawnijcie się na miejscu, szczególnie te osoby, które pisały dziś jako "anonimowe" do mnie.
Będzie mi bardzo miło poznać osobiście koleżanki blogowiczki.

Dziewczyny mieszkające dalej, nie martwcie się postaram się o porządną relację foto specjalnie dla Was !!!
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i komentujących !!!


10 komentarzy:

Kasia pisze...

Szkoda.że mnie tam nie będzie. Trzymam kciuki zeby wszystko wyszło tak jak sobie wymarzyłaś.
Pozdrawiam

MariaPar pisze...

I to sporo fotek, w samych zbliżeniach !
Pozdrawiam

Annasza pisze...

Ach, jaka szkoda, że mam tak daleko... Czekam na relację :))

ewetka pisze...

:) zaglądałam wczoraj na stronę i widziałam ogłoszenie :) Z niecierpliwością będę czekać na Twoją relację :) Pozdrawiam słonecznie

Łódka pisze...

I ja będę czekała na relację :-) Pozdrawiam!

Mazmika pisze...

To i ja na relację i duuużo zdjęć poczekam :)
Że też tyle fajnych rzeczy dzieje się tak daleko :(

MROFKA pisze...

Ja też cierpliwie poczekam na foto.
Jeszcze raz powodzenia.

kaprysia pisze...

Żałuję,że nie będę:( Wyjeżdżam na tydzień i czekam na relację foto, ale życzę udanej ekspozycji:)))

aga pisze...

Żałuję że mieszkam tak daleko...ale z ochota oglądnę relacje foto...no i oczywiście życzę powodzenia!!!Pozdrawiam

Joasiunia:) pisze...

Buuu mnie nie będzie buuu:(:(:(