FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 3 marca 2010

O poranku...


W ramach odmiany od wysiadywania jajek ...
Ostatnich szlifów nabrały takie przedmiociki.
Jakiś czas temu pokazywałam zakładkę w takim wzorze.


Serwetnik na paczkę " Oliwka "


Troszkę małych buteleczek 200 ml.



Taki prezent wymiankowy popełniłam ...
Wymianka organizowana przez Agnieszkę
" Mój mały świat "

Mam nadzieję, że jest już u wylosowanej osoby ;-)





W najbliższych dniach zaprezentuję już gęsie pisanki ;-)



13 komentarzy:

kaprysia pisze...

Bardzo piękny ten pierwszy chustecznik. Pozdrawiam:)

bestyjeczka pisze...

ten chustecznik bosko wyszedł. A wzór przepiękny - jak tapeta williama morrisa. Gdzie to takie serwetki można nabyć?

raeszka pisze...

Aguś jak zawsze zrobiłaś same cudeńka :), prezent na wymiankę jest cudny :)

Polskie Wnętrza pisze...

Witam. Zapraszamy na strony POLSKIE WNĘTRZA. Strona ta powstała z myślą o bolgach wnętrzarskich. Wejdź i zobacz.

Peninia / Gosia pisze...

Jakie śliczne:))Cudo!!!

Mazmika pisze...

Śliczności...i nie będę oryginalna, mnie też chustecznik zauroczył :)

aga pisze...

Jestem tu pierwszy raz i chustecznik mnie oczarował!!!Super rzeczy powstają w twoich dłoniach!!!pozdrawiam i będę zaglądać!

Aga robie-bo-lubie pisze...

Ale ktoś się miło zdziwi widząc prezencik! Wysyp butli jak u mnie- widzę, że też hurtem lecisz ;-) Chustecznik ma świetny wzór. Bardzo, bardzo ;-)podoba się mi...

Natalia pisze...

Aguś zapraszam po wyróżnienie:)

Kaprys pisze...

Agnieeszko jakooś butelki zawsze hurtem robię... z tych co pokazałam, nie mam już nic...
Czyli szykuje się ponowny hurcik ;-)

MariaPar pisze...

Chustecznik fioletowy cudo !!

Joasiunia:) pisze...

O mamo jak zrobić taki cudny chustecznik??? Jest przezajedwabisty!!!!!!!!

Ach jeszcze powzdycham...:)

elisaday79 pisze...

Szczęściara ta osoba która ją dostanie!:)