FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 5 stycznia 2010

Poranne rozmyślania.

Ciekawe jaki będzie dzisiejszy dzień ....?
Co dobrego przniesie ... ?
Zasiadam właśnie do nieco spóźnionego śniadania i zaległej lektury " Werandy ".
Ale nie jestem wolna od natłoku myśli, wcześniej przeczytałam calą listę (którą dostałam wczoraj od lekarza) co wolno mi jeść a co nie...
Kawki niestety nie wolno, ale ....
Lista długa...



Jestem nieco roztrojona a praca czeka, muszę poszukać inspiracji do ozdobienia całego stadka butelek, które moi znajomi pieczołowicie zbierali przez całe święta.



Za co im serdecznie dziękuję.



1 komentarz:

elisaday79 pisze...

Witam!:)
Koniecznie pokaz butelki już po "przeróbce";-)
Pozdrawiam:)