FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

poniedziałek, 25 stycznia 2010

Po wizytach gości ....

Po wizytach gości imieninowych, zagościły u mnie w domu różne piękne przedmiociki, użytkowe i nie tylko, ale za to wszystkie uroliwe.


W roli głównej Anioł - dzieciaczek :- )
Czy nie jestem słodki ???


Śliczny mały ptaszek dla zapomnalskich i roztargnionych ( czyli dla mnie ) na karteczki z zapiskami.




A razem z nim fioletowe kryształy szczęścia ...
I retro pocztówki.




" Kloszowa " paterka pomieściła różne cuda, cudeńka.

Bardzo przydatnym prezentem okazał się, album nareszcie moja sesja zdjęciowa zostanie należycie wyeksponowana.









.... i korona !!!



Cudny, cudny wieszaczek, pewnie dekoracja na nim ciągle będzie się zmieniała, ale co tam...


Jest jeszcze latarenka, na trzy wahające się pojemniczki na świeczki, ale można je wyjąć i wstawić do środka kilka dużych świeczek.




Na końcu prezentuję  mosiężną główkę aniołka, przeznaczoną do zawieszenia.



Takie to cuda, od kilku dni mieszkają ze mną :)

3 komentarze:

MariaPar pisze...

Gratuluję trafionych prezentów ! Pozdrawiam

kaprysia pisze...

Pocztówki retro, ptaszek i latarenka podobają mi się najbardziej:) Pozdrawiam:)

raeszka pisze...

dostałaś rewelacyjne prezenty :)