FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 7 stycznia 2010

Brak koncentracji ; )

Jutro jadę na uczelnie, ostatnie trzy egzaminy a ja mam " pod górkę " większą niż przez ostatnie 4,5 roku.
Wszystko nie tak: pogoda kiepska a czeka mnie jazda z Warszawy do Siedlec - 100 km niby nie daleko, ale ...
Ciąle myślę o czymś innym niż książki i notatki...
Żebym tylko mogła się skupić...
Zawsze się udawało i nawet dobre oceny były.
A teraz jakiś regres mnie dopadł ; (
Moje anioły miejcie mnie w opiece !!!




Tak dla relaksu ;)

The Librarian, a "Composite Portrait" Painted by Giuseppe Arcimboldo (ca.1566).



Giuseppe Arcimboldo (1527-1593). Włoski malarz, manierysta. Urodzony w Mediolanie. W latach 1549 - 1558 pracował przy katedrze mediolańskiej. Poza tym projektował tkaniny dla Como. Jednak prawdziwą sławę zyskał dopiero jako malarz Habsburgów.


"Ogień"

Arcimboldo czerpiąc z natury jej elementy, przekomponowywał je w wyobraźni w coś zdumiewającego i zaskakującego inwencją, ale także symboliką i swoistą filozofią. Najbardziej znanymi obrazami artysty są cykle "Pory Roku" oraz "Żywioły" malowane przez niego wielokrotnie.



" Woda "


Wizualne kalambury Arcimbolda były w szesnastym wieku podziwiane jako niezwykłe i tajemnicze, a równocześnie ciekawe pod względem intelektualnym. W osiemnastym wieku ich znaczenie symboliczne zatarło się, a zainteresowanie tym artystą zanikło. Dopiero w dwudziestym wieku, pod wpływem sztuki nowoczesnej, a szczególnie surrealizmu wzrosło zainteresowanie jego sztuką, zaczęto się na nowo zajmować interpretacją tych obrazów.





"Ogrodnik"

Więcej informacji o malarzu na stronie:
http://www.arcimboldo.art.pl/





3 komentarze:

kaprysia pisze...

Powodzenia:)

kaprysia pisze...

Napisz proszę do mnie na maila ( jest na blogu )to odpowiem Ci obszerniej na temat korali. Co do Twoich prac decoupage to naprawdę bardzo mi się podobają, ale jak spojrzysz na moje starsze posty, to zobaczysz, że sama również sporo ich robię:)))Pozdrawiam serdecznie.

elisaday79 pisze...

Oj, to trzymam kciuki!:-) A anioły na pewno czuwają;-)
Swoją drogą fajne, że wstawiłaś te obrazy na bloga i odsyłacz do ich twórcy, bo obrazy są mi znane, ale życiorys malarza już nie bardzo...
Pozdrawiam!:-))